Utöya och Oslo

Usch, satt och tittade på bilderna på de som är döda eller saknade efter Oslo och Utöya. Fy fan säger jag.... så fulla av liv och så orättvist. Så många liv som har släckts på bara några timmar. Känner mig maktlös när jag tänker på denna dumma människa som har gjort detta. Hur tänkte/tänker han, vad ger honom rätten till detta. Många oskyldiga människor. Det är så ofattbart att det har hänt. Vad kommer hända härnäst???

Tänk på alla anhöriga som förstår vad deras barn har gått igenom innan de dog! Skulle bli galen själv tror jag. En pojke berättade att en pojke hade blivit skjuten av idioten och sen hade idioten gått fram till den skjutne och skjutit typ 3-4 skott i huvudet på pojken! Varför????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0