Känns

Känns rätt gött faktiskt.... det gör det!


I dag väntas städning, karate och kalas. Mamma ska firas att hon har fyllt 65! Hurra hurra!

Livet känns så bra just nu. Behöver inte bry mig om vissa saker och om vissa personer. Det kommer att bli görbra det! :)

Astrid är för övrigt inne i en målarperiod. Hon målar teckningar/målningar för fulla muggar. Vill inte sluta utan bara måla, måla, måla. Vem vet hon kanske blir en känd målare någon dag!

Nu har den tråkiga strumsäsongen börjat. Det märks när man hänger tvätt.... tråkigt är det att para ihop dessa strumpor. De lättaste är Astrids....

Sen har jag även fått börja använda vantar när jag cyklar på morgonen. Inte heller kul....  Men annars är allt bara toppen! :)

Kram

Nu måste jag ta fram min komis från städskåpet.... dammsugaren!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tänkte börja cykla lite den här veckan så då tar jag med mig tipset om vantar trots att det tar emot.

2011-09-10 @ 16:24:15
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0