Sommarlov!

Nu har grabbarna sommarlov! Skolavslutning idag, tyvärr kunde jag inte vara med.... Men Per och mamma var med så det gick nog bra. Nu ska de gå en vecka på fritids och Astrid på förskola sen har de semester i 6 veckor. Jag jobbar två veckor till sen har jag 5 veckor semester. Känns gött och välbehövligt.

I kväll har vi grillat igen... Har nog aldrig grillat så mycket som vi har gjort i år....

Ni har vi fått riktig gräsmatta på baksidan också. Trodde aldrig att det skulle bli något gräs men jorå.... Nu kan vi gå på gräset och Astrid är helt toklycklig över att kunna springa runt och leka ute! Härligt! Tycker lite synd om grabbarna som inte har fått samma känsla vid samma ålder. Men det har nog gått bra för dem ändå.... :)

I helgen vankas det umgänge med bästa familjen Fälten! Ska bli kul!

Nu ska jag gå och kolla hur det går för Sverige i fotbollen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Nina

Mä, har du tagit semester från bloggen också nu?! ;) kram kram

2012-07-06 @ 10:37:22
URL: http://www.ninasegen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0